25 jaar pti

PTI -ers De afdeling Quality & Support is voor veel klanten het eerste aanspreekpunt met PTI. Als die klanten contact opnemen, ontmoeten ze Margriet van den Berg, Maaike van de Bovenkamp, Lin Wanders of Alexandra Kersten. Die vier dames zijn natuurlijk niet alleen per telefoon maar ook via e-mail bereikbaar. Margriet, Maaike, Lin en Alexandra zijn de eersten die met praktische problemen bij klanten geconfronteerd worden. Na melding gaan zij uitzoeken waar het probleem zit en proberen ze zelf met oplossingen te komen. Heel vaak lukt dat. Soms wordt er een beroep gedaan op de kennis van de PTI-programmeurs of andere specialisten. Bij Quality & Support is Margriet het langst in dienst, meer dan 17 jaar. Maaike werkt al bijna veertien jaar bij PTI en Lin elf. Alexandra is met haar half jaar een groentje binnen het team. Margriet: ‘Wij regelen onderling dat onze afdeling iedere dag van acht uur tot half zes bezet is. Wij zijn dus voor iedereen altijd bereikbaar.’ Werken op de afdeling Quality & Support maakt elke dag anders. Lin zegt het zo: ‘Er bestaan geen standaard problemen.’ Maaike deelt die ervaring: ‘De aard van de problemen varieert van eenvoudig tot heel complex. Dat én de contacten met de klanten maken het werk veelzijdig.’ Alexandra beaamt dat. Zij heeft het goed naar haar zin met haar directe collega’s en houdt van de platte organisatie en de open cultuur bij PTI. Margriet vult aan: ‘De sfeer bij PTI is heel prettig en het bedrijf is naar de werknemers toe flexibel en daardoor is dat ook omgekeerd zo.’ Eigenlijk is iedereen dat wel met elkaar eens. ‘Anders werk je hier niet zo lang, toch?’, zegt Maaike. ‘Ik – en dan spreek ik namens het hele team – heb het bij PTI goed naar m’n zin.’ Ook die mening wordt dus door iedereen gedeeld. PTI QUALITY & SUPPORT: ‘ELKE DAG IS ANDERS’ 11 (vlnr)Alexandra Kersten, Lin Wanders, Margriet van den Berg, Maaike van de Bovenkamp

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=