25 jaar pti
Het is hierbij cruciaal dat zoveel mogelijk klanten thuis zijn zodat de monteur niet voor een dichte deur staat. Bij PTI hebben ze dit goed begrepen. De planningsapplicatie WOM (Work Order Management) wordt door veel nutsbedrijven ingezet omdat klantcommunicatie bij PTI een essentieel onderdeel is van de oplossing. Consumenten worden per brief, e-mail, SMS of VRS benaderd voor het maken en bevestigen van de afspraak. Consumenten kunnen ook zelf een afspraak maken of verplaatsen. COMMUNICATION ON DEMAND U kent wellicht de term POD oftewel Printing on Demand. Hierbij wordt just in time een gepersonaliseerde uiting geprint, veelal in full colour. Met Communcation on Demand wordt eveneens just in time de juiste uiting verstuurd, maar dan multichannel. Altijd de juiste boodschap, op het juiste moment via het voorkeurskanaal van de ontvanger. DATA Opdrachtgevers en PTI werken met de data van consumenten. PTI begrijpt als geen ander de gevoeligheid van data en stelt alles in het werk om secuur om te gaan met deze data. Met de invoering van de AVG zijn er opnieuw forse inspanningen gepleegd door PTI om de dienstverlening rondom data nog verder te verbeteren. NxT PLEASE! Bij planningsapplicaties ligt steeds vaker de nadruk op het gebruik van een tablet door de monteur. Het moet mogelijk zijn om een veelheid aan activiteiten uit te voeren aan de deur. Bij PTI noemen wij de tabletapplicatie WOM NxT en deze wordt ingezet voor een veelheid aan taken. MONTEUR IS AAN ZET Vanzelfsprekend kan de monteur op zijn tablet de opdrachten inzien die hij/zij voor die dag ingepland heeft gekregen. Op het moment dat hij bij zijn eerste adres aanbelt zijn alle benodigde gegevens beschikbaar. De tablet wordt ingezet om gewenste data als meterstanden vast te leggen, maar wordt ook gebruikt om specifieke acties uit te voeren en te borgen. De schermen zijn configureerbaar en daarmee vlot instelbaar voor een diversiteit aan werkzaamheden. Vanzelfsprekend kan de monteur ook foto’s maken (dossiervorming), de consument laten tekenen voor correcte uitvoering of meterstand, maar ook om eventuele opmerkingen terug te koppelen aan het bedrijfsbureau. FUTURE PROOF De ontwikkelingen bij PTI staan niet stil. De ambities met WOM zijn groot en om deze ambities waar te maken spreekt men intern al van WOM 3.0. PTI zal verder inzoomen op route optimalisatie en wil onze opdrachtgevers ultieme flexibiliteit bieden als het gaat om het koppelen van skills van medewerkers aan gevraagde skills bij opdrachten. De ambitie is om een zo groot mogelijke diversiteit aan opdrachten te kunnen verwerken. Liefst door dezelfde medewerker, liefst nog op dezelfde dag. WAAROM WOM Geen IT-partij heeft dezelfde kennis van de nutssector als PTI deze heeft. Voor PTI is de nuts sector dé sector waarin PTI wil uitblinken. De continue focus op innovatie maakt PTI een toekomstbestendige en duurzame partner. Wij werken graag met u samen. U toch ook met ons? In de nutssector worden veel kort cyclische opdrachten uitgevoerd. Deze werkzaamheden zijn bijvoorbeeld meteropname en meterwissel (van reguliere naar slimme meter). De uitvoering van de werkzaamheden gebeurt door medewerkers van de nutsbedrijven, maar wordt ook vaak uitbesteed aan gespecialiseerde partijen. Zeker voor de grootschalige uitrol van de slimme meters geldt dat je liefst zoveel mogelijk adressen in een kort tijdsbestek kunt plannen. We willen meters maken! WOM EN WOM NxT 41
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=